درباره ما
پیراپردیس تمل تمل مجموعه ای است فعال درحوزۀ ایدهپردازی و توسعهدهنده کسبوکارهای نوین و بنگاه های اقتصادی که طی سالیان گذشته سبد متنوعی از محصولات و خدمات را در بستر توسعه قرار داده است . این شرکت فعاليت رسمي خود را در تیر ماه سال 1389 با موضوع فعاليت در زمينة اجرا مطالعات در حوزه تحقیقات بازاریابی اعم از تحقیقات کمی، کیفی، کتابخانه ای، مطالعات آماری وفعالیت های ترویجی فروش آغاز نموده است . مؤسسان شرکت با بیش از 15 سال فعاليت تخصصي مستمر بر روي پروژه هاي بین المللی تحقیقات بازاریابی و مدیریت کسب و کار و کارآفرینی ، اين بار در قالبي جديد، خدمات خود را با نگرشي فرآيند محور و البته جامع و يکپارچه در راستای بهبود کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی ارائه نمودند.
پیراپردیس تمل تمل با توجه به اینکه همیشه علاقه مند به استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات در حوزه خدمات تحقیقات بازاریابی و بازاریابی میدانی بوده است ، به جهت تحقق این امر اقدام به خرید بخشی از سهام شرکت داده پردازان ارتباطات صدرا در سال 1390 نمود. ماحصل این مشارکت و همکاری با کارشناسان حرفه ای شرکت صدرا ، تولید و توسعه نرم افزارهای تخصصی از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ، مدیریت ارزیابی رضایتمندی مشتریان(CSM) ، مدیریت مراکز تماس تلفنی(Call Center) ، مدیریت محتوای الکترونیک(CMS) و نرم افزار بازاریابی مویرگی و مرچندایزینگ( Adrian ) گردیده است . یکی ار افتخارات این همکاری، ایجاد زیر ساخت نرم افزاری سامانه اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ( مرکز ارتباط 5149 ) می باشد که از سال 1392 تاکنون در حال توسعه و پشتیبانی می باشد .


پیراپردیس تمل تمل از سال 1393 تاکنون پروژه مرچندایزینگ نستله ایران را در شهرهای تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان و تبریز در حال اجرا دارد و در طی این مدت حدود 6200 فروشگاه خرده فروشی و اغلب فروشگاه های زنجیره ای شامل : هایپراستار ، هایپر می ، شهروند و رفاه را تحت پوشش قرار داده است .
پیراپردیس تمل تمل از اواسط سال 1394 در پاسخ به نیازهای جدید برخی از مشتریان خود از جمله شرکت هنکل پاکوش و نستله ایران ، اقدام به ارائه خدمات بسته بندی در زمینه های مختلف همانند پرکن های پودری )وزنی و حجمی ( و نیز بسته بندی ترویجی برای توسعه فروش محصولات آنها نموده است که تصاویر برخی از پروژه های ذکر شده در زیر مشاهده می شود :




پروژه های مرچندایزینگ و ممیزی خرده در سوپرمارکت ها و فروشگاه
های زنجیره ای :
مرچندایزینگ در فروشگاه های زنجیره ای ( هایپراستار ، هایپرمی
و... ) در شهرهای تهران ، کرج ، شیراز و اصفهان





پیراپردیس تمل در دهه گذشته ، با بررسی و تحقیقات گسترده بر روی باشگاه های مشتریان مختلف در شرکت های داخلی و خارجی به این واقعیت پی برده است که عدم وجود مکانیزم اشتراک گذاری مشتریان در برندهای مختلف تولیدی و خدماتی باعث گردیده تا هزینه تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات آنها به مشتریان جدید افزایش یافته و این امر نیز قیمت تمام شده آنها را افزایش دهد . بنابراین با طراحی سیستم لویالتی تحت برند فرا باشگاه گویا PGC در حال اشتراک گذاری مشتریان برند های مختلف تولیدی و خدماتی و سازمانی و باشگاه سازی برند ها ( B2B ) می باشد . سیستم مذکور مبتنی بر سیستم پرداخت بانکی بوده و بر روی سوییچ شرکت پرداخت الکترونیک بانک عامل گویا ، امکان مدیریت الگوی پرداختی مشتریان هر باشگاه را ایجاد می نماید و با تعریف سناریو های مختلف هر باشگاه می تواند برای کلیه ذینفعان خود ایجاد ارزش افزوده نماید .


پیراپردیس تمل در سال 1399 ، این امکان را برای تمامی کاربران و مشتریان خود فراهم کرد تا بتوانند با رجیستر کردن کارت بانکی خود ، امکان استفاده از مزایای باشگاه مشتریان بانک ملت ، ایران کارت و داپ اپ را داشته باشند .


درباره یونی بست
پیراپردیس تمل در سال 1399، سکوی بازارگاه محصولات ایرانی و یادگیری دیجیتالی را با نام تجاری یونیبست، EUB ، متناسب با شرایط دوران کرونا و تحولات دوران پسا کرونا ، تولید و به بازار عرضه کرده است و با ارائه آن به بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی توانسته توافقنامه همکاری و استقرار در پارک علم و فن آوری این دانشگاه را کسب نماید . یونی بست در طی 2 سال ، موفق به پرورش 5000+ فراگیر و چند صد مربی و توسعه دهنده در سرتاسر ایران شده است . همچنین با ساختار نوین کارآفرینی ، برای 1000+ نفر ایجاد اشتغال و درآمد کرده است .
خدمات یونیبست در بخش یادگیری دیجیتالی شامل موارد زیر است:

خود ارزیابی
این بخش با هدف ارائه سنجشهای شخصیت شناسی و رفتار شناسی ، ارزیابی شایستگیهای فردی و شغلی و تحلیل مدرن منابع انسانی، با ایجاد داشبورد اختصاصی توسعه فردی کاربر ، هدایت آموزش مهارتی و هدایت شغلی و... طراحی شده است ؛ و فعلاً چهار آزمون برای گروههای سنی و کاری مختلف پیشبینی و فعال شده است.

مهارتآموزی
این بخش با هدف مهارت افزایی شامل ویدئوهای آموزشی از برترین نمانامهای بینالمللی آموزشی است. در حال حاضر محتواهای آموزشی بیش از 181000 دقیقه در 200 دوره مهارتی دوبله شده به زبان فارسی و بیش ازچند صد دوره با زیرنویس فارسی آماده و بارگذاری شده است . همچنین محتوای آموزشی اساتید ایرانی نیز در دستور کار یونی بست قرار دارد . عمده آموزش های یونی بست در زمینه مدیریت کسب و کار ، مهارت های نرم و توسعه فردی می باشد .

مسیریابی شغلی و یادگیری
این بخش با هدف آن در اختیار کاربر قرار میگیرد ؛ تا بتواند بر اساس نیاز های آموزشی شغلی و فردی (از میان پیشنهادهای مناسب شخصیت، استعداد ، علاقه و پوزیشن کاری ) امکان آنرا بیابد تا گروهی از دورههای( عمومی، مدیریتی و تخصصی) مناسب رسیدن به هدف تعیین شده در سطح مقدماتی، متوسطه و یا در پارهای موارد پیشرفته در اختیارش باشد. همچنین باگذراندن دوره های انتخابی و سنجش، سرتیفکیت معتبر به کاربر اعطا می گردد.

مشاوره و مربیگری
در این بخش تمامی زیر ساختها، برنامههای محتوایی و اجرایی و نیز پرورش مربیان کارآزموده با رویه یکسان، به اجرا در آمده است . با انتخاب و درخواستِ کاربر، وی می تواند از یک مربی بهرهمند شود تا او را در طول مسیر شغلی ، توسعهفردی و اجتماعی همراهی و هدایت کند.
ارایه کنندگان آموزش های بین المللی یونیبست به شرح ذیل می باشد :

پیراپردیس تمل جهت حمایت از کالا و خدمات ایرانی و توسعه فروش محصولات با کیفیت ساخت داخل اقدام به راه اندازی پرتال یونی بست کلاب نموده است تا تامین کنندگان کالا بتوانند با ایجاد فروشگاه شخصی خود ، و با همکاری توسعه دهندگان و بازاریابان یونی بست کالاهای خود را به فروش برسانند . در این طرح ضمن حمایت از تامین کنندگان ، محصولات و خدمات ارائه شده ، با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی می رسد و توان خرید اقشار جامعه افزایش می یابد و بدین طریق باعث رونق کسب و کار تولیدکنندگان محصولات و خدمات داخلی می گردد . همچنین اساتید و مربیان نیز برای انتشار آموزش های خود در فضای سوشال مدیا ، می توانند آموزشگاه مجازی ایجاد نمایند و ویدیو های آموزشی خود را پس از تایید ، با همکاری توسعه دهندگان یونی بست ، ارایه کنند و از این طریق ضمن سهولت در امر آموزش فراگیران ، درآمد انفعالی داشته باشند . پیراپردیس تمل ، با توجه به ایجاد اکو سیستم در حوزه کسب و کار ، اقدام به ایجاد کلینیک کسب و کار نموده است تا از طریق آن بتواند در متوازن سازی و توسعه مشاغل ، شرکت ها ، سازمان ها ، صنایع ، بنگاه های اقتصادی و ... تاثیرگذار باشد و با تیم مشاوره مجرب و توانمند ، خدمات ارزنده و منحصر به فردی در این زمینه ارایه کند . سرعت رشد فناوری و تکنولوژی بسیار زیاد است و اگر صاحبان کسب و کار نتوانند خود را با این سرعت تطبیق دهند و به درستی از بازار و رقبا پیشی بگیرند ، به طور حتم با شکست و پسرفت مواجه خواهند شد. وجود یک تیم مشاوره با تجربه در این زمینه که از بیرون به کسب و کار شما و دنیای تجارت می نگرد، می تواند به شما کمک های اصولی و شایانی دهد. پیراپردیس تمل ، با ارائه راهکار های مفید و ارائه مشاوره با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید ، کسب و کار شما را همگام با استانداردهای بین المللی پیش خواهد برد.
شرح خدمات پیراپردیس تمل در کلینیک کسب و کار :
عارضهیابی
اهداف ناشی از این تکنیک را می توان در دو دسته مهم تقسیم بندی نمود. برخی از سازمان ها به خیال اینکه رشد مناسبی دارند، از استفاده از تکنیک های عارضه یابی غافل می شوند. همین مسئله در آینده می تواند نتایج آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در دو دسته اصلی عارضه یابی برای پیشگیری از عیب های آینده و یا بهبود شرایط فعلی صورت می پذیرد. از این رو برای استفاده از مزایای عارضه یابی حتماً نباید منتظر خسارت های عارضه باشید. در قدم اول هر سازمان با استفاده از روش های کاربردی مخصوص به خود می تواند آسیب ها و خطرات احتمالی را پیش بینی و برای عدم حادث شدن آنها برنامه ریزی نماید. یک نقطه ضعف کوچک در قسمت کنترل کیفی محصولات یک شرکت می تواند درصد بالایی از نتایج آنها را تحت تاثیر قرار دهد. شناخت خطرات موجود و کنترل دائم آنها می تواند هر سازمانی را از این خطرات مصون نگه دارد. از این گذشته درک شرایط فعلی و شناخت دلایل عدم نتیجه گیری هم هدف اصلی عارضه یابی در سازمان ها است. تمثیل سازمان به مثابه موجود زنده، الگوی بسیار جالبی به لحاظ پویایی و تغییرات سازمانی است. همانگونه که موجود زنده برای ادامه حیات خود نیازمند رشد و تغییر و بهبود است، سازمان نیز در مواجهه با تغییرات محیطی از جمله تغییرات سیاسی و اقتصادی، تغییرات منابع انسانی، تغییرات رفتار مشتریان و رقبا، تغییرات تکنولوژی و… که هریک تأثیرات متفاوتی را بر وضعیت سازمان خواهند داشت، نیازمند عکس العمل مناسب است. پروژه عارضه یابی باید در برگیرنده پاسخ به سوالاتی باشد که مجموعه راهکارها و شرح وظایف مشاور و سازمان در آن مشخص شده باشد. از جمله اینکه چه اقداماتی و چگونه و توسط کدام بخش باید انجام شود. نتایج مورد انتظار و دستاوردهای پروژه شامل چه مواردی است و برآورد زمان و هزینه مورد نیاز چگونه است. انجام یک عارضه یابی موفق در سازمان نیازمند یک برنامهی جامع است که تابع مدلهای زیر باشد:
- (PDCA)مدل چرخه دمینگ
- (EFQM)مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
- (BSC)مدل کارت امتیازی متوازن
- (SCR&PI)مدل کاهش استراتژیک هزینه و بهبود عملکرد
- (Weisbord)مدل ویس بورد
- (Baldrige )مدل بالدریج
- (Six Sigma) مدل شش سیگما
- (McKinsey)مدل مک کینزی .
بر اساس صلاحدید و پس از بازدید و بررسی دقیق سیستم تولید ، منابع انسانی ، بازاریابی و فروش ، مدیریت استراتژیک و سایر امورات وابسته به شرکت و تعیین سطح هر کدام از موارد ، تدوین برنامه جامع عارضه یابی بر اساس یکی از مدل های مذکور یا ترکیبی از آنها صورت می پذیرد .
تحول و ارتقاء در سیستم منابع انسانی
- آسیب شناسی سیستم مدیریت منابع انسانی، شناخت دقیق سطح بلوغ سازمان و ارائه راهکار مناسب جهت ارتقاء آن
- سنجش شخصیتی کارکنان و مدیران براساس آزمونهای بینالمللی بومیشده، شناخت دقیق توانمندی ها و استعدادها، مصاحبه و مشاوره فردی ، طرح جایگذاری مناسب، جذب یا تعدیل نیروها در صورت نیاز ( گریدینگ شاغل )
- مشخص کردن شرایط فردی جهت انتصابات شایسته محور در سازمان
- آموزش نیروها برحسب خروجی دقیق آزمونهای شخصیت شناسی ، رفتارشناسی ، ارگونومی روحی و بهداشت روانی
- تعریف رفتار و فرهنگ و ارزش های سازمانی
- طراحی ساختار سازمانی و منابع انسانی
- تدوین شرح وظایف افراد بهصورت بومیشده (با توجه به اهداف سازمان)
- تدوین شاخص اهداف کلیدی ( (OKR و شاخص عملکرد کلیدی کارکنان (KPI)و افزایش بهرهوری سازمانی
- همسو سازی عملکرد فرد ، واحد و سازمان
- ایجاد سیستم اطلاعاتی منابع انسانی
- جانشین پروری
- تیم سازی و تقویت روحیه کار تیمی
- سیستم پیشنهادات و نوآوری مستمر
- تحلیل و توسعه شایستگی ها و وفادارسازی کارکنان
- سلامت ، ایمنی ، امنیت محیط و ارگونومی ( مدیریت منابع انسانی سبز )
- تعیین مرزهای پاداش، وظیفه و بازخواست
- تجزیه و تحلیل شغل و گریدینگ شغلی
تحقیقات بازاربابی
الف) تحقیقات بازار
- بررسي سهم بازار يك محصول يا شركت در مقايسه با رقبا
- بررسي چگونگي بخشبندي بازار
- بررسي كانالهاي توزيع در مقايسه با رقبا
- امكانسنجي ورود محصول جديد به بازار
ب) تحقيقات مصرفكننده
- بررسي ويژگيهاي جمعيتي مشتريان محصول
- بررسي الگوي خريد مشتريان
- بررسي الگوي مصرف مشتريان
- بررسي ميزان وفاداري مشتريان به نام تجاري
- بررسي ميزان رضايت مشتريان از محصول
- بررسي نيازها، خواستهها و انتظارات مشتريان از محصول (تخمین اندازه بازار)
- بررسي عوامل تأثیر گذار در رفتار خرید مصرف کننده
ج) تحقيقات محصول / خدمت
- آنالیز بنیادی محصول در خصوص ایجاد نقطه تمایز در بازار بر اساس فعالیت های دانش بنیان
- بررسي ويژگيهاي محصول در مقايسه با رقبا ، سنجش رقبا و یافتن هندسه واقعی سازمان و کالاهای مربوطه در بازار
- پيشآزمون محصول جهت دستيابي به سليقه مصرفكنندگان
- بررسي شاخصهاي محصول شامل سهم بازار، سهم در اذهان ، نفوذ در مخاطبان، ترجيح محصول
- بررسي بستهبندي محصول
- ایجاد تمایزات در برتری محصول نسبت به موارد مشابه در بازار
بازاریابی میدانی
- سمپلینگ و پورموشن
- مرچندایزینگ
- انیمیتوری فروش
- تقویت بازاریابی، ایجاد مزیت رقابتی، خلق ارزشهای نوین
- انتخاب رویکرد یا رویکردهای مناسب بازاریابی
- ایجاد رغبت و انگیزه لازم با استفاده از تناقضات رقبا و استفاده از نقاط قوت شرکت در سهم بازار
- آموزش افراد بر اساس رویکردهای توافقی در بازار فروش
- مهندسی ارزش در بخش تولید و خدمات
- آموزش بازارشناسی، مشتری شناسی، مشتری مداری و ایجاد مدیریت ارتباط دو سویه با مشتری (CXM)
- وفادار سازی مشتریان بر مبنای استفاده از روش های مبتنی بر باشگاه مشتریان و گیمیفیکیشن
- بررسي جايگاه نام تجاری در بازار هدف ، ایجاد یا توسعه برندینگ (شخصی و سازمانی) REBRANDING یا چند برندی
- آموزش افراد در مورد Neuromarketing و بازاریابی حسی (بهصورت کارگاه آموزشی)
- آموزش اصول مذاکرات تجاری، متقاعدسازی و اقناع سازی مشتری در کمترین زمان
- آموزش برخورد علمی و حرفهای با اقسام مشتری (از مشتری عصبانی تا مشتریان شیفته)
- ایجاد تولید محتوای مناسب با استفاده صحیح از انواع رسانه و فنون تبلیغاتی
- مشاوره تبلیغات در بستر مادر رسانه ( تجمیع سوشال مدیا ) براساس زمان و مکان مناسب و هزینه کاربردی نسبت به سهم بازار
- تدوین و طراحی خط مشی شکایات مشتریان احتمالی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی از خدمات و اخذ رضایتمندی از مشتری در قالب نظرسنجی
- تعریف یا بازنگری زنجیره تامین
مدیریت استراتژیک
- چرخه بهبود مستمر
- تحلیل رقابتی بورتر
- تحلیل دوبعدی تقاضا و رقابت
- شناسایی عوامل کلیدی موفقیت
- تحلیل منابع و قابلیتهای شرکت
- تعریف نظریه بازیها (Win win) در شرکت و ...
ایجاد بستر مناسب جهت صدور محصولات
- ایجاد بستر مناسب جهت صدور محصولات
- برگزاری جلسات رویداد (Event) جهت تجار ایرانی و خارجی
- ارائه خطمشی و بسترسازی جهت صدور کالا به دیگر کشورها
- بررسی و ایجاد تولید محتوا به لحاظ حقوقی، فنی و دستورالعملها از کشورهای مبدأ و مقصد
- آمادهسازی انواع مجوزها جهت صادرات محصول
- استخدام بازاریابان حرفهای و مسلط به چند زبان خارجی
- برگزاری تور تحقیقات بازار و بررسی کالاهای رقیب در کشور مقصد
- بررسی استانداردهای فنی از مؤسسات استاندارد هر دو کشور (کشورهای مبدأ و مقصد)
- تدوین امید نامه و دیگر مستندات مربوطه جهت جذب مشارکتهای مالی (حقیقی و حقوقی)
تیم مدیریت و کارشناسی
برخی از مشتریان ما






















برخی از عناوین پروژه های تحقیقات بازار شرکت بازارپردازان پیراپردیس تمل
ردیف | کارفرما | نوع پروژه | سال اجرا | روش اجرایی | حجم نمونه | هدف پروژه |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Saipa Yadak | Quant | 1389 | FTF | 100 | شناخت بازار قطعات یدکی خودرو و برندهای مختلف در این حوزه با فروشندگان و نمایندگان سایپایدک در تهران در سال 89 |
2 | Saipa Yadak | Quant | 1389 | IDI | 20 | بررسی نگرش فروشندگان لوازم یدکی خودرو های سایپا در خصوص برنده ها و نحوه انتخاب برندهای موجود در بازار در 5 شهر تهران ، شیراز ، مشهد ، اصفهان و تبریز |
3 | Saipa Yadak | Quant | 1389 | FGD | 30 | بررسی نگرش دارندگان خودرو های سایپا در خصوص لوازم یدکی و نحوه انتخاب برندهای موجود در بازار در 5 شهر تهران ، شیراز ، مشهد ، اصفهان و تبریز |
4 | Saipa Yadak | Quant | 1389 | FTF | 300 / 650 | بررسی نگرش فروشندگان لوازم یدکی خودرو های سایپا در خصوص برنده ها و نحوه انتخاب برندهای موجود در بازار در 5 شهر تهران ، شیراز ، مشهد ، اصفهان و تبریز |
5 | Iran Oil | Qual | 1389 | FGD / FTF | 8 / 384 | بررسی نگرش مصرف کنندگان روغن های خوراکی در خصوص برند های داخلی و خارجی / ارزیابی نظرات خانم ها در تهران نسبت به برند های روغن های خوراکی |
6 | Iran Oil | Quant | 1389 | Retail Audit | 120 | ممیزی خرده فروشان روغن خوراکی در تهران |
7 | ATI | Quant | 1389 | CLT | 300 | ارزیابی نظرات افراد سیگاری در خصوص برند جدید SATER از نظر کیفیت: طعم ، دود |
8 | Halal | Quant | 1389 | FTF | 220 | ارزیابی نظرات بازدید کنندگان و غرفه داران در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه حلال |
9 | Teenpoosh | Qual | 1390 | FGD / FTF | 4 / 200 | بررسی نگرش خانم ها در خصوص برند های موجود در بازار پوشاک تریکو / ارزیابی رضایت مندی مشتریان برند تین پوش و سه رقیب اصلی آن |
10 | Somayeh | Qual | 1390 | FGD | 8 | بررسی تصویر ذهنی بازار هدف نسبت به برند سمیه |
11 | Somayeh | Quant | 1390 | RA / FTF | 120 / 384 | ممیزی خرده فروشی و بررسی وضعیت رقبا صنایع غذایی سمیه / بررسی رفتار خرید و عادت مصرف کشک با تاکید بر برند سمیه |
12 | Fakhr Iran | EDU | 1390 | Merchand | 40 | آموزش دوره بازار پردازی به غرفه داران شرکت فخر ایران در فروشگاه های اتکا |
13 | Kolbeh e Nan | Quant | 1390 | Retail Audit | 240 | ممیزی خرده فروش ها در تهران جهت بررسی سهم از قفسه برند های مختلف نان |
14 | Retail Audit | Quant | 1390 | Dina | 120 | بررسی علل افت فروش در سه منطقه اول تهران با روش ممیزی خرده فروشان |
15 | FRICO | Quant | 1390 | FTF / CATI | 364 / 920 | شناخت مصرف کنندگان روغن خوراکی با تاکید بر برند نینا |
16 | Renault | Quant | 1390 | FGD | 8 | بررسی تصویر ذهنی جامعه هدف نسبت به برند رنو و سایر برندهای خودرو در ایران |
17 | Renault | Quant | 1390 | FTF | 834 | مطالعه برند و جایگاه برند رنو در بین سایر برندهای خودرو در ایران |
18 | Dian | Quant | 1390 | Merchandising | 1200 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران جهت محصولات چی توز |
19 | Railway | Quant | 1391 | CATI | 6000 | ارزیابی رضایتمندی مسافران نوروزی در خطوط ریلی جمهوری اسلامی ایران |
20 | Railway | Quant | 1391 | CATI | 6000 | رتبه بندی شرکتهای مالک و راهبر راه آهن جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر نظرات مسافران خطوط ریلی |
21 | Dina | Quant | 1391 | Merchandising | 4800 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران جهت محصولات چی توز |
22 | Railway | Quant | 1391 | Call Center | 17 | راه اندازی و بهره برداری سامانه اطلاع رسانی 5149 راه آهن ح اا |
23 | Railway | Quant | 1392 | Call Center | 25 | بهره برداری سامانه اطلاع رسانی 5149 راه آهن ح اا |
24 | Railway | Quant | 1392 | Call Center | 27 | بهره برداری سامانه اطلاع رسانی 5149 راه آهن ح اا |
25 | 1 & 1 | Quant | 1392 | Merchandising | 2225 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران جهت محصولات یک و یک |
26 | Nestle | Quant | 2014 | Merchandising | 3170 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران جهت محصولات نستله ایران |
27 | Nestle | Quant | 2015 | Merchandising | 3500 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران / شیراز / مشهد / تبریز جهت محصولات نستله ایران |
28 | Nestle | Quant | 2015 | Merchandising | 10 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های زنجیره ای در تهران / شیراز / اصفهان بعنوان نماینده برند نستله |
29 | HR / P | Henkel | 2015 | Packaging | 500 T | راه اندازی و استقرار خط تولید بسته بندی پودر شوینده پریل و نمک ظرفشویی و تامین نیروی انسانی و نظارت بر اجرای آن |
30 | Nestle | Quant | 2016 | Merchandising | 5000 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های منتخب در تهران / شیراز / مشهد / تبریز جهت محصولات نستله ایران |
31 | Nestle | Quant | 2016 | Merchandising | 10 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های زنجیره ای در تهران / شیراز / اصفهان بعنوان نماینده برند نستله |
32 | Henkel | HR / P | 2016 | Packaging | 200 T | بسته بندی ترویجی 5+1 پودر نیم کیلویی پرسیل برای فروش نوروز 95 هنکل |
33 | Henkel | HR / P | 2016 | Packaging | 100 T | بسته بندی ترویجی پودر 4 کیلویی پرسیل در سطل برای فروش نوروز 95 هنکل |
34 | Henkel | HR / P | 2018 | Packaging | 300 T | راه اندازی و استقرار خط تولید بسته بندی پودر شوینده پرسیل 4 کیلویی و تامین نیروی انسانی و نظارت بر اجرای آن |
35 | Nestle | Quant | 2018 | Merchandising | 27 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های زنجیره ای در تهران / شیراز / اصفهان / مشهد تبریز بعنوان نماینده برند نستله |
36 | Nestle | Quant | 1396 | Merchandising | 5 | بازارپردازی و چیدمان فروشگاه های زنجیره ای در شیراز / مشهد / تبریز بعنوان نماینده برند نستله |
37 | داسیله | فیلد مارکتینگ | 1396 | Sampling | کل کشور | سمپلینگ محصولات برند داسیله ( پنیر پیتزار ) |
38 | پیشخوان الکترونیک دولت | باشگاه مشتریان | 1396 | بازاریابی و نصب پوز ها باشگاهی | کل کشور | راه اندازی فراباشگاه گویا با زیر ساخت مراکز تحت پوشش دفاتر پیشخوان دولت |
39 | کد دکس | فراباشگاه گویا | 1396 | Merchandising | کل کشور | بازارپردازی و راه کار ارایه |
40 | پرداخت نوین آرین | فراباشگاه گویا | 1397 | بازاریابی پذیرنده و دارنده | کل کشور | راه اندازی و اجرا و پشتیبانی فراباشگاه گویا با همکاری زیر ساخت بانکی |